Бърза загуба на килограми с диня (Режимът)

Диетата с диня може да ви помогне да се отървете бързо от излишните килограми преди така чаканата лятна отпуска и да покажете стройна фигура на плажа.

Калории

В горещите дни рядко ви се хапва нещо тежко. Какво по-добро време да преминете на диета с дини. Ще се изненадате приятно и колко малко калории има вкусният плод. 100 грама диня съдържат само 30 калории с 0% наситени мазнини и 6 грама захар. Това я прави и идеален избор за храна за всички, които се опитват да свалят няколко килограма. Също така динята съдържа 92% вода и това ще ви помогне да се хидратирате. Всеки резен диня има 5% от препоръчителния дневен прием на фибри, което ви позволява да се чувствате сити за дълго.

Режим

Идеалното количество за консумация трябва да бъде в съотношение 1:10. Ако тежите 60 кг, тогава трябва да консумирате по 6 кг диня всеки ден. Диетата може да се спазва 3, 5 или 10 дни. Краткосрочният режим с диня включва консумацията на диня три пъти само за три дни. Според диетолозите планът за диета с диня за 3 дни може да ви помогне да отслабнете и да намалите съотношението на талията към бедрата. Може да видите примерно меню за 5-дневния вариант в карето. Дългосрочната диета с диня е от шест до десет дни. През първите три дни можете да ядете само диня, както е при краткосрочният режим. След третия ден можете да включите много други плодове и други нискокалорични храни като овесени ядки, яйца, мазна риба, пълнозърнести храни, киноа, други плодови сокове и т.н. в своята балансирана диета. Две от  храненията обаче трябва да включват само диня.

Източник: Телеграф

- реклама -