Защо най-популярното яйце е счупено?

Беше разкрито, че картината на едно яйце – което е най-харесвана снимка на Instagram – е част от кампанията за информиране за психичното здраве.

Яйцето обаче вече е напукано, след като „усети натиска“ на цялото внимание, което получава.

Съобщение, изпратено до счупеното яйце, съветва хората да потърсят помощ, ако се чувстват по същия начин.

Повече от 52 милиона души сега харесаха оригиналната снимка, която беше публикувана през януари.

Когато първата картина на яйцето се появи в Instagram, тя изглеждаше с единствената цел да свали Кайли Дженър от „Кралицата на Instagram“.

Общо шест снимки на яйцето – с различни нива на щети – са публикувани в Инстаграм.

Описанието на последната снимка гласи „Пфф! Чувствам се толкова по-добре сега. Ако и вие чувствате, че сте под напрежение посетете talkingegg.info, за да научите повече. Нека да създадем този списък заедно.”

Линкът води до сайт, който включва списък със страните и службите за психично здраве в тях.

В акаунта пише, че целта на тази рекламна кампания спонсорирана от американското правителство е да се разшири този списък.

Човекът стоящ зад кампанията Крис Годфрей заяви, че „яйцето няма пол, раса или религия. Яйцето е яйце, то е универсално.”