Maратонки

Maратонките победиха токчетата. Все повече жени обуват спортни обувки

Имаме победил във вечната битка между обувките на ток и равните подметки. И нейното име е маратонка.

Развенчаха негово величество високия ток

Rise of the Sneaker Culture exhibit in AtlantaСпоред изследване, направено във Великобритания от фирмата за маркетингово проучване „Минтел“, все повече дами предпочитат комфорта на удобните спортни обувки.

37% от жените на Острова тази година са си купили маратонки, срещу 33, които са останали верни на високите токове. За сравнение миналата година процентите са били изравнени, а по-предишната година превес са имали токчетата.

Джиджи Хадид с гуменки на Тони Хилфигер
Джиджи Хадид с гуменки на Томи Хилфигер

От „Минтел“ са установили, че спортни обувки най-често купуват дамите във възрастовата група между 25 и 44 години.

Бумът на маратонките и гуменките

Удобството обаче не е единствената причина за любовта към спортните обувки. През последните няколко сезона, повечето компании за спортни стоки извадиха хитови  маратонки, които съблазняват дамите с ефектните си модели и цветове.

Докато преди години бе немислимо съчетанието на гуменки със сако или рокля, днес тази еклектична комбинация е напълно в унисон с модните тенденции.

Показател за победата на спортните обувки е факта, че те вече не са част само от колекциите на спортните брандове. Днес всички – от Версаче, през Живанши, та чак до Шанел лансират свои модели маратонки.

- реклама -