„Топлофикация София“ активира допълнителен пакет електронни услуги от днес, достъпни за всеки един абонат с регистрация в профила „Моят портал“ на www.toplo.bg, съобщиха от дружеството.
В пакета са включени 17 от най-честите поводи за посещение на клиентските центрове:
промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Индивидуалната платформа „Моят портал“ е свободна за достъп от всички клиенти на дружеството, след регистрация с актуален имейл адрес.
До момента тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др, припомня БТА.
Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление.
Модулът дава възможност клиентът да заяви и проследи статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление, допълват още от „Топлофикация София“.