Вижте защо тази реклама шокира света

Реклама, която показва мъж, който яде сандвич с прилеп, се разследва от австралийския контролен орган в рекламния бранш, съобщи Би Би Си.

Рекламата на фирмата за външно оборудване Boating Camping Fishing store (BCF) е гледана повече от 250 000 пъти в YouTube.

В нея човек се шегува, че пандемията е причинена от това, че някой яде прилепи.

Докато ранните случаи на пандемията се появиха от пазара на живи животни в Ухан, Китай, няма категорични доказателства как вирусът е възникнал и се е разпространил.

„Ad Standards получи редица жалби относно рекламата на лятната кампания на BCF и е в процес на оценка на тези жалби, за да провери дали те повдигат проблем“, каза говорител на Бюрото за рекламни стандарти пред Би Би Си.

По-рано говорител на BCF каза пред австралийски медии, че лекомислената маркетингова кампания признава, че много австралийци ще останат вкъщи това лято и ги насърчава да изследват собствения си двор.

„Разбира се, ние разбираме тежестта на пандемията и разпространението на COVID-19, но е ясно, че тази реклама е рамкирана в същия дух.“

BCF не е непозната за австралийския рекламен наблюдател, фигурирайки в списъка на предизвикалите най-много оплаквания реклами както през 2016 г., така и през 2018 г.

„През годините BCF установи традиция на непочтителни кампании в духа на добродушно забавление“, добави говорителят. „Те ще имат своите недоброжелатели и ние знаем това.“

- реклама -
Flashlight gif 640×90