сьомга салата

Вижте какво да ядем преди и след тренировка

Всеивестно е, че за стройна фигура е нужно да спортуваме и да спазваме балансирана диета.

Но ако искате да свалите някой и друг килограм, то трябва да знаете кои храни ще ви помогнат по-лесно и бързо да се освободите от излишните килограми.

Ето съветите на треньора на звездите Ръсел Бейтман. Той е разработил специална програма. Ели Голдинг и Суки Уотърхаус са сред неговите почитателки и последователки.

Ето какво препоръчва Бейтман:

Преди тренировка: ЯДКИ

бадеми

„Ядките са чудесен източник на здравословни мазнини“- твърди Бейтман пред Business Insider. „Преди тренировка хапнете шепа бадеми или ядки макадамия с органично еспресо. Кофеинът стимулира централната нервна система и може да подобри резултатите. “

 

Преди тренировка: ЯЙЦА

 яйца

Много диетолози съветват да се яде само белтъка, но Бейтмън препоръчва да изядете цялото яйце преди тренировка. Едва ли ще се изненадате, че:

„Желтъкът е пълен с хранителни съставки.“

 

След тренировка: ПРОТЕИНИ

Много хора свързват протеините с качване на килограми, но Бейтмън твърди, че те възстановяват тялото след натоварването във фитнеса.

„Протеините в течна форма са идеални, защото се усвояват бързо от организма. Така оформяте и мускули.“

 

След тренировка:  сьомга

сьомга

„Сьомгата е една от най- полезните храни, особено ако искате да сте здрави и във форма“-казва Бейтмън.

Няма значение дали ще я хапнете на грил, пушена или печена, рибата е богат източник на протеини и Омега-3 мастни киселини.

След тренировка: ЗЕЛЕНИ ЗЕЛЕНЧУЦИ

lettuce-959103_1280

 Страхотна гарнитура за вашата риба са зелените зеленчуци като кейл, броколи или спанак.

„Тъмнозелените листни зеленчуци са възможно най- концентрираният източник на храна за всяко ястие. Имат много минерали и ензими, които ви помагат да намалите теглото, а и да се чувствате чудесно.“, казва Бейтман.

 

 

 

- реклама -