VIVACOM получи две нови отличия за постижения в сферата на Човешките ресурси

VIVACOM беше награден с отличието Employer Branding Excellence в годишните награди Employer Branding Awards 2021. Призът на компанията е в областта на изграждането и утвърждаването на имиджа на работодателския бранд за успешното имплементиране на HR стратегия по време на COVID-19. Наградите се организират от b2b Media и отличават успешните работодатели в страната. Основен фокус на конкурса са иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR.

VIVACOM получи и най-високия приз за ангажираност на служителите си – „Златен знак за дарителство от работното място“. Годишният знак е отличие от наградите „Отговорна компания – отговорни служители“ и се присъжда от Фондация „BCause” в партньорство с Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Българската асоциация на КСО специалистите.

Телекомът спечели наградата благодарение на 700 часа доброволен труд на служителите за миналата година и близо 1 900 активни участници във „VIVA Help“, които всеки месец даряват сума директно от заплатата си. „VIVA Help“ е целогодишна вътрешнофирмена кампания за дарителство по ведомост на VIVACOM, която набира средства в помощ на служители и техните деца със сериозни заболявания и нужда от лечение.

- реклама -