Victoria’s Secret сменя президента си на фона на полемика какви трябва да са Ангелите на марката

Victoria's Secret

Модната марка Victoria’s Secret сменя президента си с надеждата за подем и за край на полемиката относно нейната визия за жените, смятана за отживяла от мнозина, предаде Франс прес.

Начело на Victoria’s Secret ще застане Джон Мехас, настоящ президент на нюйоркската модна марка Тори Бърч. Той ще замени в началото на 2019 г. на поста Ян Сингър, чиято оставка бе обявена миналата седмица.

Victoria's Secret

Нашият приоритет номер едно е да подобрим резултатите на марката за бельо Victoria’s Secret, каза Лесли Уекснър, президент и изпълнителен директор на Ли Брандс – групата-собственик на Victoria’s Secret.

Промяната на ръководството съвпада с публикуването на лоши резултати за марката. През третото тримесечие на 2018 г. тя е изгубила нетно 42,8 милиона долара. За сравнение през същия период на 2017 г. тя е била с нетна печалба от 86 милиона долара.

Victoria's Secret

Марката е разтърсвана от полемика за избора на манекени по време на последното годишно дефиле, гледано от целия свят. Полемиката започна от интервю миналата седмица в сп. Vogue на директора по маркетинга на Victoria’s Secret – Ед Разек, който категорично отхвърли възможността в дефилето да бъдат включени закръглени модели или транссексуални манекени. Той разкритикува и по-младите модни марки, които поставят акцент върху по-закръглените дами. Тези изявления породиха вълна от критики в социалните мрежи и Разек се извини публично.

В резултат на полемиката критици казаха, че Victoria’s Secret е марка, отразяваща мъжките фантазии за жените, а не от действителността за представителките на нежния пол.