„Лошото на тази схема е, че дори тези огромни пари не стигат за мрежата от хиляди билбордове, рекламни материали, платени публикации, интернет реклама, с която новата партия-майка ни облъчва за пореден път предизборно.
Ако някой се сеща за законен начин да наемеш няколко хиляди рекламни пана из цялата страна и по омразните магистрали и гадния бойков асфалт, срещу по-малко от милион за тоя пуст предизборен месец, да ми се обади“.
Вижте още:
- Румяна Коларова: Стратегията на ПП-ДБ е да запазят радикалната си опозиция на ГЕРБ до местните избори – Flashnews
- Борисов във Велико Търново: Ако и сега не направим правителство, на следващи избори няма да агитираме – Flashnews
- Александър Иванов: ПП-ДБ гонят избори 2 в 1, не търсят възможност за съставяне на кабинет сега – Flashnews
- Заплаха: Очакват хакерски атаки на изборите – Flashnews
- ”Галъп”: ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ с изравнени резултати, неяснота и за №3 на изборите – Flashnews