В Пловдив връчиха годишните награди за най-добри практики в туризма

Община Пловдив връчи Годишни награди за най-добри практики в сферата на туризма, реализирани през предходната 2017 година. Победителите бяха наградени снощи на официална церемония в Малката базилика. Обявени бяха и тримата участници в онлайн анкетата, които получиха специални награди, осигурени от Държавна опера Пловдив и шоколади „Гайо“.

В категорията „Най-добри резултати за хотелиерската индустрия“, в места за настаняване 1-2 две звезди победител стана хотел „Интеркооп“.

В категория 3 звезди наградата грабна „Бизнес Хотел Пловдив“, а за 4-5 звезди – „Ландмарк Крийк Хотел“.

Най-атрактивно заведение в Пловдив стана ресторант „Торо Гранде“.

Второто място си поделиха Бирария „Йегерхоф“ и Уиски бар „Империал“, а третото – ресторантите „Ноте ди Вино“ и „Сол и пипер“.

В категория „Най-оригинален нов туристически продукт“ второто място взе „Дан Травел“ с продукта „Опера и Гурме Тур“. Победител е „Филипополис Тур“ за „Пловдив и на 20 минути от него – култура, вино и свещени места“.

Фестивалът „Дефиле на младото вино“ грабна приза за „Най-оригинално събитие в областта на туризма“. Организатор на форума е Съветът по туризъм в Пловдив. Второ място спечели „Балканска огърлица“ на Регионалната занаятчийска камара, а трето – „Националната кулинарна купа на България“, чийто организатор е Българската асоциация на професионалните готвачи.

Специални плакети за изключителен принос получиха Държавна опера-Пловдив, Фондация „Музикартисимо“, Фондация „Пловдив 2019“ и Регионалния природонаучен музей за залата си с живи тропически пеперуди.

- реклама -