–„Юнайтед Груп“ днес обяви, че е постигнато споразумение за придобиването на българския „Вестник Телеграф ЕООД“ – най-големият вестникарски бизнес, от Intrust EAD.
На българския пазар „Юнайтед Груп“ притежава телеком-оперaтора VIVACOM, а от скоро и мултиплатформена медийна компания „Нова Броудкастинг Груп“.
„Развълнувани сме да обявим тази сделка. България е привлекателен пазар за „Юнайтед Груп“ и бизнесът с „Телеграф“ добре допълва другите ни медийни активи тук, давайки ни липсващия компонент – печатни медии“, каза изпълнителният директор на „Юнайтед Груп“ Виктория Боклаг.
„С „Телеграф“ като част от дейността ни, „Юнайтед Груп“ ще предлага пълния спектър от медийни услуги в България. Добавяме липсващото парче към пъзела, за да създадем 360-градусов бизнес тук. Виждаме възможност за бъдещо подобряване на всички издания в групата на „Телеграф“, както и за преминаване към дигитално съдържание, което ще засили дигиталното ни портфолио в България“, каза Боклаг.
„Вестник Телеграф“ ЕООД управлява няколко търговски марки:
- „Телеграф“ – най-големият ежедневник в страната
- „Монитор“ – национален политически и икономически ежедневник
- „Мач Телеграф“ – водещ национален спортен ежедневник
- „Политика“ – национален политически и икономически седмичник
- „Europost“ – англоезичен седмичник
- „Борба“ – регионален ежедневник от област Велико Търново
„Телеграф“, „Монитор“, „Политика“, „Europost“ и „Борба“ предлагат също и дигитално съдържание чрез уебсайтовете си.
Очаква се сделката да приключи през първото тримесечие на 2021 г. и подлежи на обичайни регулаторни одобрения.