Снап, компанията зад популярното приложение Снапчат, обяви пускането на пазара на нови очила за видеосъобщения.
Те приличат на обикновени слънчеви очила, но имат в двата ъгъла камери с висока резолюция.
Така клиентите на Спектакълс 3 (Spectacles 3) ще могат да придават дълбочина на заснетия кадър, който ще изглежда триизмерен.
Introducing Spectacles 3. A new way to capture your world in 3D. #SnapchatSpectacles. https://t.co/k21x6aacZs pic.twitter.com/mQVT6mVNqX
— Spectacles (@Spectacles) 13 август 2019 г.
Очилата ще струват 380 долара, което ги вади извън ценовата рамка, която могат да си позволят типичните потребители на Снапчат, учениците.
Затова Спектакълс 3 ще са в ограничена серия, което вероятно ще позволи на компанията да избегне фиаското с предишната версия на очилата, която имаше само една камера.
Те струваха по 150 долара, което пак беше скъпо за учениците, а Снап бяха направили нереалистична преценка колко голямо ще е търсенето и загубиха над 40 милиона долара от продукта. Сега идеята е Спектакълс 3 да се купуват от възрастни, в много по-ограничени количества.
Очилата ще осъществяват безжична връзка със смартфона на своя собственик и триизмерните видеосъобщения ще се публикуват без нуждата от допълнителни операции.