Системата за покупка на маршрутни карти на „Кулата“ не работи. АПИ: Извършва се ъпдейт

Часове след въвеждането на толсистемата се оказва, че има някакъв проблем с нея на „Кулата“.

Три гишета и три автомата на обслужване работят на граничен пункт „Кулата“ за закупуване на винетки и маршрутни карти за тежкотоварните автомобили. И ако шофьорите на леките автомобили просто идват тук, купуват си винетки и продължават пътя си, ситуацията с шофьорите на тежкотоварните автомобили не е такава. Оказва се, че от 6ч. тази сутрин е направен ъпдейт на системата и тя не работи, съобщава БНТ.

Шофьори разказаха, че са предполагали, че ще има проблеми толсистемата и не бяха доволни, че се забавя дейността им. За никого не е приятно да стои на границата, толкова близо до дома, но да не може да си свърши работата.

Опашка от десетина ТИР-а изчаква на границата заради проблема, но с напредването на деня те вероятно ще станат повече.

В момента се извършва ъпдейт на системата. Всеки момент трябва да се възстанови възможността на всички пунктове шофьорите да си закупят пътни карти, каза шефът на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) Георги Терзийски пред БНТ по повод проблемите с толсистемата заради които конзолите за продажба на пътни карти не работят.

Ъпдейтите вървят постоянно, използвайки анализа от въпросите, които възникнаха вчера в конткатния център, ние сме дали възможност всеки потребител да сигнализира при проблем. От вчера шофьорите се сблъскаха с това те да закупуват маршрутни карти, като нашите служители не само оказват местата, а и помагат при закупуването на пътни карти. Да, в момента има неудобство към част от потребителите, но призовавам за търпение, каза Терзийски.

- реклама -