рекламна кампания

Палава рекламна кампания скара германски министри

Рекламна кампания на министерството на транспорта в Германия, целяща да убеди колоездачите да носят шлемове доведе до скандал. Причината – моделите в нея носят само каски и бельо. Слогънът също е доста палав: „Изглежда като лайно. Но спасява живота ми“.

Главен герой в кампанията е Алисия Кьолер. Тя е участник в шоуто „Следващия топмодел на Германия“. На една от визиите тя е с лилав шлем и дантелен сутиен. Рекламите, включително палави видеоклипове, трябва да тръгнат от вторник.

Женското крило на SPD – един от партньорите в управляващата коалиция обаче настоява кампанията да бъде свалена.

рекламна кампания

„Това е глупаво, срамно и сексистко. Не може транспортният министър да поощряща политики, като използва гола кожа“, заяви Мария Нойхл – председател на крилото.

Министърът на семейството Франциска Гифей също нападна транспортния министър Андреас Шойер. Тя пусна своя снимка във Фейсбук в костюм и написа: „Скъпи Андреас Шойер – костюмът също върви с шлем.

 

- реклама -