Поколението Y в САЩ набляга на твърдия алкохол

Поколението Y (родените между 1980 и края на века) е обвинявано за отказа от всичко, от филми до срещи на вечеря или голф. Но сега по-младото поколение получава неочаквана похвала – заради разходи за твърд алкохол, пише Marketwatch.com.

От Diageo, производител на водка Smirnoff и уиски Bulleit заявиха, че са получили тласък от младите американци.

Докато младите хора в Америка пият по-малко алкохол като цяло, промяната във вкусовете им е помогнала на най-голямата в света компания DGE да надмине полугодишните си печалби и прогнози за продажбите. Освен че налице е увеличаване на консумацията на алкохол сред поколението Y, изследванията показват, че търсенето на бира намалява.

Американските пиячи преминават към „твърди“ напитки от бирата и виното, вдигайки продажби на гиганта за напитки, който прави също водката Ketel One и Casamigos, марката текила, съоснована от актьора Джордж Клуни и придобита през 2017 г. от Diageo.

Данните от американската търговска група Beer Institute показват, че през 2017 г. едва 49,7% от пиещите избират бирата, докато в средата на 90-те години на миналия век числото е било 60,8% , съобщава Wall Street Journal.

Но изпълнителният директор на Diageo Айвън Менезес каза, че Diageo, чиито марки бира включват Guinness и Harp, се е справила добре по време на промяната в поведението на потребителите. „Това, което виждаме, е положителна тенденция в САЩ, където употребата на спиртни напитки расте по-бързо от бирата и виното“, каза той. „Имаме много по-голям дял в спиртните напитки, които пият по-младите американци.“

„Като цяло разходите на глава от населението са намалени, но преминаването към алкохолни и премиум марки е силно, което е наистина положително за нас.“

Северна Америка представлява 34% от нетните продажби на Diageo .

Скочът вдига продажбите си с 10%, а продажбите на водка са същите, подобрение в сравнение с година по-рано, с пускането на Ketel One Botanical.

Ciroc vodka заедно с ром Captain Morgan, който отбеляза спад на продажбите с 9%, са най-слабите марки на Diageo в САЩ.

Менезес заяви, че няма да има промяна в начина на дейност на базираната в Лондон Diageo зради Брекзит.