Мтел А1 ребрандиране име телеком услуги

От днес Мтел вече е А1

В случай, че се чудите защо надписа на мобилния ви телефон, показващ кой оператор ползвате, да знаете, че Мтел вече е А1.

От 11:30 часа днес компанията премина към новия бранд.

В края на септември м.г. от централата на „Телеком Австрия“ обявиха, че са взели решението всички подразделения в групата да минат към бранда А1, който е познат на австрийския и словенския пазари.

Така, след 23 години на пазара, една от най-разпознаваемите български търговски марки отива в историята – мобилният оператор „Мтел” се преименува на А1. С новото име идват ново лого и обещания за по-добри услуги.

Вече е активен е сайтът A1.bg, който показва новата корпоративна идентичност на телекома. „Смяната на марката Мтел в А1 България включва цялостна промяна на компанията –промяна в начина на работа и отношение към клиентите, предлагане на нови и по-атрактивни услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите“, пише там.

А1 Group е един от водещите телекомуникационни доставчици в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти и над 18 000 служители. Към момента компанията оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1 България), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Портфолиото на групата включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.

По мащаб ребрандирането на „Мтел” ще трябва да е сходно на това, което преживя „Глобул“, след като стана част от „Теленор“. „Мтел“ за последно преобрази цялата си магазинна мрежа преди 5 години, когато беше представено ново лого.

За повече информация вижте тук
- реклама -