Диана Ковачева, задължителна предучимищна, 4-годишни, деца, градини, материална база сметки Топлофикация

Омбудсманът иска от „Топлофикация“ оптимизация на сметките за парно

Изпращам препоръка към „Топлофикация“ да оптимизира информацията във фактурите така, че хората да са наясно какво плащат.

Това каза в интервю за бТВ омбудсманът Диана Ковачева.

„Абсолютно объркващо е с разлики между окончателните съобщения към фактури и изравнителните сметки, които хората получават. Те не могат да разберат какво пише във фактурите. Абсолютно се нарушава Директивата за енергийна ефективност, в която се казва, че трябва да бъде ясно“, допълни тя.

Ковачева посочи, че в институцията на омбудсмана жалби за сметките си от „Топлофикация“ са подали десетки граждани.

„Те изобщо но могат да разберат какво трябва да платят. „Топлофикация“ не издава фактури на гражданите и това е един въпрос, който аз поставям към тях, защо те не предоставят фактури? „Топлофикация-Пловдив“, Плевен и Велико Търново дават фактури.

Във фактурата има крайна сума – тотал, ясно е какво плащаш. Вчера с граждани, които искаха да си получат фактурите, се опитахме да поискаме от „Топлофикация“ издадени. Отказват да ги дадат с претекст, че не са юридически лица“, обясни тя.

- реклама -