Очите на 4! Вижте как могат да ви излъжат с промоциите за Черния петък

Очите на 4! Вижте как могат да ви излъжат с промоциите за Черния петък. Голяма част от клиентите предпочитат да видят на живо стоката, преди да я купят.

Най-големият риск в деня на класическия и дългоочакван от много потребители Черен петък може да се прояви, ако се окаже,

че предварително натоварените на е-количката продукти,

които преди това старателно сме подбрали и проучили, са изчерпани при познатия ни и надежден търговец и ние решим да ги потърсим където и да било в интернет. Това коментира по радио „Фокус“ Габриела Руменова, основател на онлайн платформата „Ние, потребителите“.

Точно определената, търсена от вас стока или продукт,

са предлагани само допреди няколко часа на изключително атрактивни цени, но се оказват изчерпани още в малките часове в обстойно проучените и проверени от вас магазини. Съвсем естествено, решавате да ги потърсите другаде. Откривате ги в непознат за вас сайт на близка до намалената за Черния петък цена при известните ви магазини и бързате да ги поръчате,

докато не е свършил и тук! Стоп!

Голямото пазаруване: Всеки четвърти харчи поне 500 лв. на Черен петък – Flashnews

„Проверете кой е търговецът: има ли фирмата физически адрес, телефон, на който можете да осъществите реален контакт с негов представител, как изглежда самият е-магазин – като структура, общи условия за продажбите и доставката на поръчките, за правата ви, вкл. да се откажете от покупката в

14-дневен срок и да предявите рекламация

за некачествена стока до 2 години от покупката“, акцентира Габриела Руменова.

Проучване на „Ние, потребителите“ сочи, че някои от най-търсените модели сред телекомуникационните устройства, телевизорите и

малките електроуреди за дома са изчерпани

при утвърдените на пазара търговци, но могат да бъдат открити в сайтове за продажби, на които липсват данни за фирмата, стационарен адрес, често дори и телефон,

а коментарите за тях в онлайн пространството са неодобрителни.

Преди да поръчате е важно също да обърнете внимание и на това дали стоката или продуктът са точно като тези, които сте планирали да закупите – със същите характеристики като търсените от вас, но изкупени на останалите места, или само изглеждат като тях, обърна внимание Габриела Руменова от „Ние, потребителите“.

Експертите напомнят, че много производители проектират

и изработват версии на своите продукти за различни търговци и пазари и е възможно да попаднете на по-ниско качество, въпреки идентично представените им спецификации. Не рискувайте със съмнителни търговци.

- реклама -