поща
сн. БГНЕС

Назначиха нов изпълнителен директор на „Български пощи”

Млад екип от ръководни кадри на най-високо ниво от престижни международни компании поема управлението на „Български пощи“, съобщават от Министерския съвет.

Във вторник вицепремиерът Калина Константинова обяви на брифинг,

че отстранява старото ръководство на пощите заради лоши финансови резултати и липса на правилни управленски решения, които да спасят дружеството от непрекъснато растящи загуби.

Богдан Теофанидис е новият изпълнителен директор на „Български пощи“.

Той има над десет години опит в големи международни компании като заема различни регионални, ръководни и специализирани роли в областта на дигитализацията,

финансите и изграждането на системи за управление, базирани на ключови показатели.

Преди да оглави екипа на „Български пощи“ ЕАД, организира глобалната програма за дигитализация, финансово планиране и контрол на HIAB AB, част от финладската група Карготек.

HIAB AB е водещ световен доставчик на оборудване за транспорт и обработка на товари като реализира продажби за 2,4 милиарда лева годишно, търгувайки в над сто държави.

Работил е като регионален мениджър по управлението на финансови услуги за шведската Sandvik и като мениджър отдел „Ключови показатели“ за Европа,

Близкия Изток и Африка в центъра за споделени услуги на застрахователя AIG.

Като техен служител, ръководи, изгражда и поддържа системи за управление и отчетност за компаниите Ingram Micro и Hewlett-Packard, а като консултант изпълнява успешни проекти за Кока-Кола ХБК България.

Инж. Лъчезар Арсов е новият председател на Съвета на директорите на „Български пощи“. Той е специалист в областта на информационната сигурност.

Завършил е Техническия университет, гр. София, магистър по телекомуникации.

През последните 6 години е част от екипа на международната финтех компания Софтуер Груп, а професионалният му опит включва роли, както в частния, така и в държавния сектор.

Кариерата му започва в „Телелинк“ ЕАД, а впоследствие работи последователно като експерт по информационна сигурност и одитор в Банка ДСК,

Министерството на земеделието и храните, Министерството на финансите, Изпълнителната агенция по насърчаване на малки и средни предприятия.

Извън професионалния си опит през последните 8 години е главен организатор на множество социални и благотворителни инициативи в гр. София.

Надежда Алексиева ще бъде заместник-председател в Съвета на директорите.

Тя е юрист с дългогодишен опит в държавни дружества, сред които „Летище София“ ЕАД и „Български пощи“ ЕАД (от 2007г. до 2013г.)

Работи като главен юрисконсулт на „Летище София“ ЕАД и директор на дирекция „Правна дейност“ в „Български пощи“ ЕАД.

Притежава богат опит и практика в екипи за управление на проекти в ИТ сектора и строителство на инфраструктура.

Понастоящем е началник отдел „Социални дейности “ в Министерството на отбраната.

Виктор Фачев, който се присъединява към Съвета на директорите на „Български пощи“, ръководи отдел „Човешки ресурси“ в SiteGround, българска ИТ компания,

лидер на международния пазар в своята сфера на дейност вече 16 години.

Днес в компанията работят над 500 човека в офисите им в София, Пловдив, Стара Загора и Мадрид, Испания. SiteGround оглавява класацията за

„Най-добрите работодатели в България“ три години подред в независимото и анонимно проучване на международния консултант Aon,

като се отличават с изключителните грижи, които полагат за служителите си и изграждането на пълноценна и здравословна работна среда и култура.

Виктор Фачев има над 10 години професионален опит в управлението на човешки ресурси в различни сфери – от фармацевтичната до ИТ сферата.

Преди да се присъедини към SiteGround, е оглавявал отдел „Човешки ресурси“ в Kaufland България, в Sanofi за Югоизточна и Централна Европа и е управлявал HR процеси в Hewlett-Packard в София и Пало Алто.

Виктор Караджов също ще бъде член на борда.

Заемал е поста директор на центъра за споделени услуги на Palfinger AG, международна технологична и машиностроителна компания, лидер в производството на кранове и повдигащи системи.

Има богат опит в изграждането и управлението на ефективни административни процеси.

Заемал е редица ръководни роли в областта на финансовия и оперативен мениджмънт, сред които финансов мениджър в центъра за споделени услуги на Sandvik,

ръководител регионален екип „Вземания, плащания и управление на паричните средства“ за Unify, ръководител регионален екип „Вземания и управление на паричните средства“ за Ingram Micro.

Притежава международни сертификати за управление на проекти, подобрение на процеси, счетоводство, бюджетиране и контрол.

- реклама -