КЗП

Хотелиери ни мамят с броя на звездите, а в заведнията сервират разреден алкохол

Намаляват оплакванията

От началото на годината Комисията за защита на потребителите е получила 13 600 жалби, като в 70% от случая са решени в полза на потребителите. Това бе обявено при отчета на КЗП за извършените проверки през сезона „Лято`2016”.

В страната са направени 6046 проверки в туристически обекти и са съставени 537 акта заради нарушения. Затворени са били 107 туристически обекти без категоризация.

Най-честите нарушения са били липса на менюта в заведенията, услугите не отговарят за категорията, липса на ценоразпис, разреден алкохол и заблуждаваща реклама.

 

Забранени са над 80 вида опасни стоки

Сред тях има много детски бански и обувки, както и надуваеми стоки. Спирани са и предоставяни услуги като батут в детски център и аквапарк.

Около 40% от жалбите, които постъпват в Комисията за защита на потребителите са срещу мобилните оператори.

След това са жалбите за рекламация на аудиовизуална техника, битови уреди, услуги, облекла и други и 21% от жалбите са за енергийни и ВиК оператори.

 

- реклама -