Кои са финалистите в Топ 3 в ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2020?

Над 20 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. В рамките на 7 дни (от 29 до 5 юли) общо 240 марки в 40 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 6 юли и ще продължи до 12 юли, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2020 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ брандове – финалисти са: Уиски Tullamore D.E.W., Уиски Grant’s и Водка Беленкая. Предпочитаните ВИНА И ВИНАРСКИ ИЗБИ са: TRASTENA, Старосел и Винарна Мидалидаре Естейт. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са: Pirin Spring, Хисар и Минерална вода BILLA. На финал в КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ отиват: Spetema, Julius meinl и Nescafe. Продължаващите в последния етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са: ядки Детелина, солети Хрус Хрус и ядки Вуйчо Ваньо. Топ 3 продукти в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са: Лукчета, Престиж и вафли Ная. Марките – финалисти в МЕСНИ ПРОДУКТИ са: Деликатесен, месни продукти „Българска ферма“ и Деликатес Житница. След оспорвана битка за финалния кръг в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ се пребориха кисело мляко Бор-Чвор, краве масло Краварката и кисело мляко БИЛЛА. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са: майонеза Краси, Айвар Mama’s и Гурменица. А във ВЕГЕТАРИАНСКИ, ВЕГАН И СУПЕР ХРАНИ продължават Детелина Фитнес; K Bio, Kaufland и dmBio.

Марките – финалисти в НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА И ОРАЛНА ХИГИЕНА са: Alverde, Lacalut и Sensodyne. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в челната тройка потребителите избраха Bioderma, trend IT UP и Alpecin. В категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА на финал отиват Mustela, babylove и ABCDerm. А в БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ продължават брандовете Kuniboo, Kaufland; Hip&Hopps, Kaufland и babylove. В отрасъл БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА най-голям брой потребителски гласове във втори кръг събраха BOSCH, MIELE и SAMSUNG. Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са: HAPPY BAR&GRILL, пицария Виктория и Godzila. В УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ на финал отиват alergii.com, nova.bg и www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум. В Топ 3 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ продължават NOVA, National Geographic Channel и KINO NOVA. Най-слушаните РАДИА у нас са: радио Витоша, БГ Радио и CITY. Брандовете – финалисти в раздел ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ са: А1 България, Vivacom и Telenor. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ първенството до момента държат ЗАД Армеец, Алианц България и Лев Инс. А в раздел ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ БРОКЕРИ в Топ 3 продължават SDI – Застрахователен брокер, I&G Brokers и Брокер Инс.

Финалистите в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са: SDI Застрахователен брокер, Фантастико и модна къща Lucy Fashion. В челната тройка в БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ са отличени HAPPY BAR&GRILL, Майонеза Краси и Ядки Детелина. Топ 3 ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ са: Тайлол хот, Назик и Мукосолван натурал. А финалистите в категория ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ са: Doppelherz, Magne B6 Forte и NOVANIGHT. В категория ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ сред най-предпочитаните брандове са: Xyzal, Zyrtec и Zуrtec-D. Продължаващите ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ в последния етап са: Fibank, SDI Застрахователен брокер и Банка ДСК. А топ 3 ФинТех компани са: Paysafe, Coface и Credissimo. На финал в категория ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ отиват BILLA, Kaufland и Фантастико.

В Топ 3 в ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ продължават: shopsector.com, coffeemall.bg и foodpanda.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти на финал потребителите изпратиха Hewlett Packard Enterprise Company, Nuvolo и Tek Experts. В категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ на финал отиват Happy Bar & Grill, SDI Застрахователен брокер и Фантастико. В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ в Топ 3 надпреварата е между Филип Морис България, Kaufland и Hewlett Packard Enterprise Company.

В раздел ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Bosch, мицеларна вода Lacalut и Credissimo. А в ИНОВАТИВНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ продължават Happy Bar & Grill, Престиж и BILLA Градини. В категория СОБСТВЕНИ МАРКИ финалисти са: Sopharmacy, модна къща Lucy Fashion и BILLA Brand. А в СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ в Топ 3 потребителите са определили BILLA Градини; Българска ферма, BILLA и K-Classic, Kaufland. В новооткритата категория ДОСТАВКА НА ХРАНА финалисти са: foodpanda.bg, happy.bg и godzila.bg. А в последната категория ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в Топ 3 продължават Medix, Denkmit и Perwoll.

Класацията се провежда за 12-та поредна година. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Третият последен кръг ще се проведе в периода 6 – 12 юли, в рамките на който ще станат известни брандовете – финалисти в 12-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място за ЛЮБИМА МАРКА.

Тази година за втори път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях.

„BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” – Second Branding Conference
Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим. Билети и повече информация за събитието могат да се закупят на www.brandtalks.eu.

Официалната церемония за награждаването на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” и бранд мениджърите ще се състои на 23.07.2020 г., от 19:30 часа.

––––––––––––––––––––-
Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие между 20 000 и 40 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

- реклама -