Ким Кардашиян продаде 20% от своя марка за 200 млн. долара

Ким Кардашиян Уест сключи сделка за продажба на 20 процента от марката си KKW Beauty на американския козметичен гигант Coty за 200 милиона долара.

Споразумението оценява компанията на 1 милиард долара.

Ще се наложи Coty да поеме „цялостна отговорност“ за грижата за кожата, грижата за косата, личните грижи и продуктите за нокти, се посочва в изявление за сключената сделка.

„Тази връзка ще ми позволи да се съсредоточа върху творческите елементи, към които съм толкова пристрастена, докато се възползвам от невероятните ресурси на Coty и пускам продуктите си по целия свят“, казва Кардашиян.

Очаква се покупката да приключи през третото тримесечие на фискалната 2021 година и ще демонстрира задълбочаване на сътрудничеството между Coty и семейството на знаменитостите Кардашиян-Дженър.

През януари Coty придоби 51-процентен дял от козметичната марка на Кайли Дженър. Дженър е полусестрата на Кардашиян.

Двойката е изградила империя за красота благодарение на успеха на хитовото риалити телевизионно предаване „Keeping Up with the Kardashians“, което за първи път се излъчва през 2007 г.

Кардашиян има 177 милиона последователи в Instagram, докато Дженър има 183 милиона.

Миналата седмица рапърът Кание Уест, съпругът на Кардашиян, обяви сделка между неговата модна марка Yeezy и Gap, която видя акциите на последната да скачат.

- реклама -