експерти, инфлацията, заплати, компенсации
снимка: Pixabay

Какво наистина се върти в ума на хора като Безос, Мъск и Зукърбърк?

С екцентричния Илон Мъск начело на групата супермилиардери, не е чудно, че бъдещето изглежда по-светло – или само така изглежда? От метавселената, технологиите и услугите до най-високите цени на биткойн, ето какво се върти в главите на свръхбогаташите, когато трябва да инвестират тази година.

Стартъп компаниите в САЩ завъртяха почти 240 милиона долара през 2021. Човек би решил, че повечето от тях са натрупали състояния от инвестиране в различни акции, но индустриите, в които влагат парите си милиардерите, са по-разнообразни и интересни, отколкото мислите.  Разбира се не всичко е работа и пресметливост, а от време на време човек трябва да разпуска и да се наслаждава на живота, като за любителите на игралните залагания препоръчваме bet365 Бонус Код.

Безсмъртие!

Всички знаем, че стартъп компаниите разработващи технологии против стареене са във възход, с всички тези така наречени кремове и отвари, които разтварят бръчките и несъвършенствата ни в движение, направо е чудно, че самите ние не сме се разтворили заедно с тях.

Милиардерите обаче търсят как да увеличат годините, които са им отредени, за да могат да живеят по-дълго и за да се насладят на богатството, което са създали, както и да създадат още, разбира се. Всъщност, колко знаят какво направи Джеф Безос, след като се оттегли като главен изпълнителен директор на Amazon? Инвестира в Alto Lab – стартъп компания, която има за цел да използва биотехнологии, за да направи хората по-млади.

Миналия октомври голяма група учени се отправиха към суперимението на Юри Милнър в хълмовете Лос Алтос над Пало Алто. Именно тук Милнър, роденият в Русия милиардер, събра няколко влиятелни хора, за да отведе любовта си към науката в съвсем нова посока. Новата  компания, регистрирана в САЩ и Обединеното кралство по-рано тази година, ще създаде няколко института на места, включително в Сан Диего, Кеймбридж, Великобритания и Япония.

В момента те набират голям брой университетски учени с обещанието да осигурят естествено щедри заплати.

Космическата индустрия и кой ще забие златния флаг

Говорейки за Джеф Безос, нека не забравяме за непрекъснатата космическа надпревара на милиардерите, която започна през 2021 и продължава и тази година. Космическите пътувания като индустрия? Сега това е нещо, за което си струва да се говори. От Ричард Брансън до Илон Мъск, състезанието е започнало.

Само преди няколко месеца най-възрастният човек, който отиде в космоса – актьорът от Star Trek Уилям Шатнър ​​влезе в историята в предстоящото космическо състезание. 90-годишният “капитан” излетя от Тексас с ракета Blue Origin – космическата компания, собственост на основателя на Amazon Джеф Безос. Компанията има за цел да привлече редовни клиенти в бъдеще.

На блестящо медийно събитие във Вашингтон през май 2019 г. милиардерът Джеф Безос обяви, че неговата ракетна компания Blue Origin разработва лунен апарат, който може да доставя товари и астронавти до лунната повърхност до 2024 г. Но отиването на Луната е само началото на визията му. Това, което той иска да направи, е да намери нов дом в космоса за нашия вид.

Киберсигурност

Ето още един забавен факт – цената на киберпрестъпленията само през 2021 г. е около 6 трилиона долара според анализ на Forbes. С по-напредналите технологии идват повече онлайн измамници и кражби – о, и вероятно повече обвинения към американския гуру на социалните мрежи Марк Зукърбърг.

Изчислено е, че глобалните разходи за киберсигурност ще се увеличат със 7-14% през следващите пет години и най-вероятно ще станат още по-високи в бъдеще.

Индустриите не спират дотук. Търговията на дребно, услугите и недвижимите имоти, електрическата МПС индустрия и разбира се най-обсъжданите криптовалути също са на първо място в списъка.

Милиардерите инвестират парите си в големи индустрии, футуристични начинания и такива, които изглеждат почти невъзможни.

2022 г. ще ни докаже още веднъж как времето, енергията и огромното богатство ще тласнат нашето общество към едно световно дигитално неизвестно.

- реклама -