Как да преценим кой Efbet bonus си струва

Как да преценим кой Efbet bonus си струва? Ефбет е най-дълго задържалият се онлайн букмейкър в България с вече повече от десетилетен лиценз.

Букмейкърът има особена история

със своите коефициенти, като много потребители отказват и да чуят за друг сайт за залагания именно заради тях. Бонусите обаче са друг инструмент на компанията, с който биват привличани множество клиенти. Палитрата бонуси в efbet е на изключително добро ниво и брандът предлага достатъчно оферти. Строго индивидуално е за всеки потребител от кой Efbet bonus ще се възползва и дали ще го

материализира по най-добрия възможен начин.

Търсенето на адреналин чрез спортни залози не бива да замъглява адекватната и логична преценка у залагащите, независимо дали става за казино залог или спортен такъв. Все пак, залаганията се осланят и на цифри – шансът за потенциална печалба със сигурност е по-голям с подходящия бонус в аванс. Всеки бонус може да донесе допълнителни средства, било то под формата на друг бонус, безплатен или промоционален залог,

безплатни завъртания, презареждане и други.

Маркетингово, компанията Ефбет развива добре своите бонус стратегии. Всеки, запознаващ се със сайта има гама възможни бонуси. Такива са възможни както за активно залагащите за спорт, така и за феновете на казино игрите. Залагащите трябва индивидуално и разумно да направят своята преценка за всеки бонус,

който би им бил от полза или просто им е харесал.

Богатството на опциите за залагане може да е нож с две остриета. Многото възможности, освен че дават широк избор на потребителя, така могат и да го накарат да се лута. Същото важи в пълна степен и за букмейкъра – може да бъде оценено многообразието, което предлага, но може и сайтът да загуби идентичност. В ефбет поне засега подобен проблем не съществува,

като бонусите изглеждат добре профилирани

спрямо потребителите, доверяващи се на сайта.

Наличието на щедри, но и логични бонуси е сериозен коз в ръцете на букмейкърите. Бонусите са една добра платформа за изкарване на допълнителни пари, без по-крупни вложения от първоначално предвидените.

Естествено е, че отговорността е лична

и именно затова е нужно всеки да е наясно със своите способности, лимити, честотата си на залагане, сумите, които е готов да разиграе и какво иска да постигне с бонуса.

Има предложения, изглеждащи повече от апетитно, които са със сравнително прост механизъм. Точно затова са и толкова харесвани от потребителите. Спираме се на две от тези опции.

Начален бонус до 200 лева

– въпросният бонус е сред актуалните оферти на букмейкъра. Уловката, по която доста хора се подвеждат, разбира се е, че бонусът е обвързан с първоначалния депозит (вкарваш 10 лева – получаваш 10 лева бонус). “Минусът“ обаче е единствено това – неправилното разбиране. Всичко останало е сравнително опростено и лесно смилаемо – нужно е да се превърти трикратно размера и на бонуса, и на депозита, за да бъде изплатен. Този начален бонус се дава под формата на безплатен залог за период от една седмица. Трябва и да бъде проигран на коефициенти над 1.20, което за всеки дори любител на спортните залози, не е абсолютно никакво ограничение, дори напротив. Фактът, че максималният възможен бонус тук е до 200 лева е изгоден за играчите, които не са свикнали да играят с огромни суми, а предпочитат по-сигурен тип залагания.

Презареждане на спорт и казино

– втора интересна, добра, но и коварна опция. За играчи, които преценяват възможностите си и са дори уверени в себе си, но не бива да се надценяват или да подценяват букмейкъра.

Презареждането на спорт и казино на 100% от следващия депозит крие един основен капан. Въпросната клопка е… сегашният депозит и тънкият начин, по който играещия

бива пришпорван в играта.

Добре е, че българският пазар опитва да следва европейския и световния и ориентира бонусите си. Компанията Ефбет не прави изключение, като вече близо 5 години е и на пазара в северната ни съседка Румъния. Инструментът „бонус“ продължава да е сред основните жокери на букмейкъра, като очевидно ще продължи и да е основен стълб в стратегията на фирмата

- реклама -