Глоба за голям превозвач – в системата не е отразено плащането на 26 електронни винетки

Фирмата е изпратила възражение до Пътната агенция.

Най-големият превозвач в Югоизточна България бе санкциониран заради забавяне в системите. Фирма е получила акт за липсваща винетка, въпреки че е закупила такава, съобщава БНР.

На 29 март фирмата закупила 26 електронни винетки, за което заплатила над 2200 лева.

Получили имейл, че покупката е осъществена, а парите са изтеглени от сметката им. На 1 април следобед обаче ТОЛ полиция спира техен автобус по линията Бургас-Слънчев бряг и констатира, че няма платена винетна такса. Започват спорове между тях, шофьора и управителя на фирмата Румен Христов. Констатират, че в системата не е отразено плащането.

тол системата

От превозвача се съгласяват да им бъде съставен акт, за да може автобусът да извози пътниците.

„На 2-ри ние получаваме, че имаме активирана винетка, но забележете, валидността на винетката не е до 2-ри май, а е до 31 април, както ние сме я заявили.“, казва собственикът на фирмата за автобусни превози. „Това автоматично потвърждава правотата ни по време на проекта, че на 1 април автобусът е бил със закупена винетка. Обяснението е, че тяхната система не е заверена с парите, които ние сме превели“.

Фирмата е изпратила възражение до Пътната агенция. Освен отпадането на акта се настоява проблемът да бъде изчистен, защото могат да бъдат санкционирани стотици изрядни компании.