Любимите марки, класация,

Гласувайте за „Любимите марки“ – потребителската класация стартира етап 2

Днес стартира етап 2 на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”, в който потребителите ще могат да избират сред ТОП 6 марки във всяка категория.

Гласуването ще се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация и потвърждение на линк, изпратен на електроннатa поща, посочена за контакт. Във втори и в трети етап от гласуването потребителите трябва да посочат предпочитаните от тях марки в минимум 20 категории. Втори кръг ще продължи до 5 юли включително и цели да отсее ТОП 3 марките финалисти във всяка категория.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Третият последен кръг ще се проведе в периода 6 – 12 юли, в рамките на който ще станат известни брандовете – финалисти в 12-тото издание на класацията.

ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място в БРАНД мениджър на годината.

Тази година за втори път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях. Те поддържат жив огъня на любовта между бранда и потребителя.

BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” – Second Branding Conference

Освен класацията и церемонията по награждаване на брандовете и техните мениджъри, ще се проведе и он-лайн конференция, на която ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта, както и комуникационни стратегии в период на криза, ще бъдат споделени успешни практики. Световноизвестни специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.

Билети и повече информация за събитието могат да се закупят на www.brandtalks.eu.

По време на събитията марките могат да заявят участие с позициониране: Sampling/ продуктово позициониране по време на дневното и вечерното събитие, имиджово представяне – брошури, банер, лого във всички принт материали /папки, програма, екран в залата, банери/; Изграждане на брандиран кът/щанд в залата с възможност за тестване на продукт, създаване на контакти, др.

- реклама -