Фейсбук подема кампания за публикуване на достоверни новини

Фейсбук заяви, че ще даде предимство на съобщаване на достоверни новини като част от усилието да отклони вниманието от спам, примамки за кликвания и фалшиви статии.

Водещата световна социална мрежа заяви също, че ще омаловажи новинарските текстове, под които липсва име на втора, което може да бъде проверено, или такива от издатели, които не споделят ясна информация за своя персонал.

„Установихме, че издателите, които не включват такава информация, често не будят доверие у читателите и произвеждат съдържание с цел публикуване на линкове за връзка или реклами. Всичко това потребителите ни казват, че не искат да виждат във Фейсбук“, каза вицепрезидентът на Фейсбук за глобални новинарски партньорства и продуктов мениджър Джон Левин в публикация в блога.

- реклама -