Джоузеф Диксън, Левски

Евтин клип представи идеите на Диксън за Левски – ВИДЕО

Kандидатът за нов собственик на Левски Джоузеф Диксън пусна визуализация на идеите си. Той го направи чрез видео, изпратено до БТА.

Във видеото е включена емблема, която Левски не използва от години. Освен това в социалните мрежи се появиха коментари, че евтиният клип прилича на проект, озаглавен „SM city Monumento“ в сайта 3dwarehouse. В него пише, че проектът не е истински, а е правен за забавление. Освен това във видеото се виждат и няколко търговски марки, като H&M и „Тако бел“.

Според информацията на БТА плановете са за стадион с капацитет за около 25 хиляди зрители, като всички сектори ще са покрити. В близост до съоръжението се предвижда изграждането на търговски център с площ 50 хиляди кв.м., в който ще има магазини, ресторанти и кино и др., както и зона за отдих с няколко басейна, хранителни и питейни заведения.

- реклама -