Екип, финал
Снимка: "Екип"

„Екип“ се оплака, че третият гол е бил нередовен

Най-големият френски спортен всекидневник – „Екип“ – се оплака, че третият гол на Аржентина снощи е бил нередовен и е трябвало да бъде отменен. Това, разбира се, няма как да се случи, но само ще увеличи горчивината на вече бившите световни шампиони.

„Екип“ пусна снимки, на които се вижда как преди Лионел Меси да вкара за 3:2, на терена са влезли две от резервите на Аржентина.

Това е забранено и е нарушение на правилата и по-точно правило 3, параграф 9. Разбира се, в драмата на продълженията на финала на световното първенство снощи, едва ли някой е обърнал внимание точно на това. Още по-малко реферът Симон Марчиняк и неговите помощници.

„Драмата можеше да бъде по-малка. Но пък това щеше да отнеме от красотата на финала“, заключават във Франция.

- реклама -