Двама пожарникари пострадаха при гасене на къща

Strong and brave Firefighter Going Up The Stairs in Burning Building. Stairs Burn With Open Flames.

Двама пожарникари са пострадали при гасене на горяща къща. Инцидентът е станал тази нощ, около 1,00 ч. Получен е сигнал, че гори къща в радомирското село Дрен. По време на гасенето коминът се срутил върху двама от огнеборците. Единият е със счупено ребро, а другият с охлузни рани. Живеещите в сградата не са пострадали.

Къщата е била стара – гредоред, запалил се покривът й, най-вероятно от пламнали сажди в комина.