Два нови смъртни случая след ваксиниране с AstraZeneca

Млада гимназиална учителка почина в Словакия, след като беше ваксинирана с ваксина на британско-шведската компания, съобщи словашката телевизия. След ваксинирането в средата на февруари 38-годишна жена е показала рязко негативна реакция към нея – силно главоболие, висока температура, както и болки в ставите и на мястото на инжектиране. Седмица след ваксинацията учителката бе откарана в болница в тежко състояние. Въпреки усилията на лекарите, няколко дни по-късно тя починала. Бащата на жената обвини производителите на ваксини за смъртта на дъщеря й и поиска да спрат ваксината. В Словакия AstraZeneca се използва за ваксиниране на учители в начални и средни училища.

Първият смъртен случай от AstraZeneca бе констатирана и в Хърватия, съобщи националната телевизия HRT. Става дума за 91-годишна жена, починала от белодробна емболия след ваксиниране с AstraZeneca.

- реклама -