СПА

България ще се промотира като балнео и СПА дестинация

Очакваме, че след промотиране на балнео и СПА дестинациите, интересът да бъде много голям. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова по време на участието си в Сандански за представяне на проекта за развитие на 7 балнео и СПА дестинации на България.

Тя даде пример с културно-историческите дестинации, с които започнаха преди две години. „Обектите, които са включени в тях и можем да измерим по броя на посещенията, показват, че интересът към тях се е увеличил”, каза Ангелкова.

По думите ѝ увеличението е с почти 80% за някои обекти, които са социализирани

„Очаквам област Благоевград доста да вдигне своя ръст на посещения особено за месеците април и май, както и летните месеци по отношение на едни от емблематичните зимни курорти, които са тук. Всяка една такава инициатива цели да привлича целогодишно туристите, а СПА и уелнес дестинациите, заедно с културно-историческите дестинации, ще дадат възможност на всеки един турист да има широк избор”, каза Ангелкова.

Тя подчерта, че само за миналата година в област Благоевград има над 570 000 пренощували лица, които са с около 5% повече в сравнение с предходната година.

„Като добавим и тези дестинации, които презентирах днес, ще даде възможност наистина усилията, които кметовете полагат и бранша, като създават и различни активности – фестивали, събори, да се увенчаят с много по-голям успех. Надявам се септември и октомври месец, като финализираме маршрутите и стартираме тяхното промотиране до края на годината, следващата година да видим какъв ще бъде ефектът и още повече, че в момента работи платформата „Аз обичам България”, което вдига посещаемостта на обектите доста”, допълни още Ангелкова.

- реклама -