паун,авиокомпания, билет,United Airlines, критерии,

Авиокомпания не разреши на паун с билет да се качи на самолет!

Американската авиакомпания United Airlines съобщи, че преразглежда политиката си след инцидент с пътничка, на която не разрешили да внесе в салона паун, за който била купила билет.

Това съобщи телевизионният канал Fox News.

По данни на медията, жената се опитала да пътува заедно с птицата от летище Нюарк, щата Ню Джърси. Пътничката казала на бордния персонал, че паунът й е нужен за „емоционална подкрепа” и казала, че е купила билет за спътника си.

Представители на авиокомпанията обаче не разрешили паунът да остане на борда заедно с останалите пътници, защото „не отговарял на правилата по редица причини, включително за тегло и големина”.

Инцидентът предизвика критики в социалните мрежи, след което авиокомпанията обяви, че ще преразгледа политиката си към пътниците.

„Знаем, че на някои клиенти е нужна емоционална подкрепа на животно, за да им помогне по време на пътуването… Молим такива клиенти да предоставят медицински документи предварително – до 48 часа… За да балансираме по-добре между защитата на нашите служители и клиенти по време на предоставяне на услуга за пътници с ограничени възможности, преразглеждаме действащата си политика и скоро ще съобщим за промените”, съобщиха от авиокомпанията.

- реклама -