плосък корем

7 храни за плосък корем

Има 7 храни, които помагат за бързо влизане в перфектна форма, убедени са учените.

Те са не само здравословни, но съдържат макро- и микронутриенти, които са безценни за отслабване.

Яйца

 

Яйцата са храна, която трябва да бъде основна част от ежедневната ни диета. В едно голямо яйце ще намерите около 7 грама протеин, 6 грама мазнини и минимално количество въглехидрати. Освен това яйцето съдържа висококачествен протеин, който е чудесен за възстановяване на тялото, на мускулите и на кожата. Микроелементите, които се намират в жълтъка, са идеални за поддържане на функциите на тялото. В яйцето има витамин В12, витамин А и селен.

Сладки картофи

Ако търсите здравословен източник на въглехидрати, заложете на сладкия картоф. В него има много микроелементи, които влияят положително на здравето ни. Само в един сладък картоф, се съдържат 400% от препоръчителния дневен прием на витамин А, като в същото време той е с по-малко калории, отколкото обикновения картоф. Освен това този зеленчук съдържа много фибри и е полезен за хората, които страдат от диабет.

Спанак и кейл

Тези листни зеленчуци трябва да са основна част от здравословната диета, защото ползите за здравето са невероятни! Съдържат повече хлорофил и множество полезни хранителни вещества като витамин К, който е добър за костите, сърцето и белите дробове. Вътре има и витамин А, който помага да се поддържа младостта и еластичността на кожата, като благоприятства производството на червените кръвни телца. Тъмнозелените зеленчуци съдържат още мед – много важен елемент за метаболизма, особено когато искаме да отслабнем.

Чиа

Високото съдържание на фибри в семената чиа гарантира, че храносмилателният ви тракт ще работи гладко и на високи обороти. Вътре има много влакнини, а антиоксидантите се борят със свободните радикали в организма. Освен това в чиата се съдържа и добро количество висококачествен протеин, който ще ви засити за по-дълго време. Доказано е, че тази здравословна храна намалява риска от сърдечни заболявания, от които всяка година в света умират милиони.

Бадеми

Суровите ядки са традиционна част от здравословната и балансирана диета. Въпреки това трябва много да внимаваме с количествата. Най-добрите ядки са бадемите, категорични са специалистите. Бадемите са богати на хранителни вещества, фибри и протеини. Те са здравословна храна, която трябва да се яде всеки ден. Богати са на здравословни мазнини и протеини, което означава, че засищат и регулират апетита. Актуално проучване показва, че хора, които изяждат по шепа бадеми на ден, губят повече тегло в сравнение с тези, които хапват пак толкова, но различен вид ядки. Освен това бадемите съдържат голямо количество витамин Е.

Горски плодове

Освен че са много вкусни, тези плодове са богати на антиоксиданти и спомагат за борбата с хроничните заболявания. Например, в една чаша къпини има 7 грама фибри, които поддържат храносмилането, увеличават чувството на ситост и намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания. Съдържат високи количества витамин А, С и К, а също калций, желязо, манган, мед и най-високите нива на антиоксиданти в сравнение с всички други плодове.

Овесени ядки

Това е проста и лесна за приготвяне закуска, която обаче има много ползи за здравето. Също така се счита за най-добрия източник на въглехидрати за тези, които искат да отслабнат. Овесът намалява нивата на LDL холестерола и спомага за регулиране нивата на кръвната захар и инсулиновата чувствителност.

- реклама -