сн. manager.bg

Почина издателят на „Мениджър“ Васил Мирчев, от усложнения от COVID-19

Издателят на „Мениджър“ Васил Мирчев е починал от COVID, след внезапчно влошаване на състоянието му. Това съобщиха негови близки.

„Загубихме брилянтен и обичан лидер с проницателен ум, борбен дух и стоплящо чувство за хумор.“, пишат негови приятели и колеги.

Васил Мирчев бeше създател и издател на списание „Мениджър“, а също председател на съвета на директорите и изпълнителен директор на „ВМ Финанс Груп“ с над 20-годишен опит като предприемач.

Васил Мирчев е роден на 11 април 1959 г.

През 2009 г. той е избран за председател на Консултативния съвет на Глобалния договор на Програмата за развитие на Обединените нации България – доброволческа мрежа, насърчаваща развитието на социално отговорни практики и проекти за опазване на околната среда в оперативната дейност на различни бизнеси.

Мирчев е Председател и на Българската федерация по кану-каяк и член на настоятелството на Националната спортна академия. Завършил е Националната спортна академия, след което придобива преквалификация в Университета за национално и световно стопанство, специалност Международни икономически отношения.

„ВМ Финанс Груп“ управлява стратегически инвестиционнен портфейл от 11 дъщерни дружества в различни отрасли – логистика, рекламни и корпоративни услуги, образование, дистрибуция на бързооборотни стоки, печатнп-издателска дейност. В групата работят над 1000 души. Компаниите са „Авенди“, „Мувио лоджистикс“, „Трансимпорт“, „Гебр. Хайнеман България“, „Хайнрус Фуус & Бевъриджис“, ABC Детски център, рекламна агенция „А Теам“, „Идънред България“, както и списание „Мениджър“.

Списанието всяка години организира престижния конкурс „Мениджър на годината“.

Преди повече от 10 години Васил Мирчев казва в интервю, че по наградените в класацията ще се проследява най-точно как се развива истинският бизнес елит в България и кои са добре управляваните сфери в него. Васил Мирчев е бил повече от точен в тази прогноза. Днес ако се проследи историята на най-известния конкурс, ще се потвърди още една негова прогноза – че бизнесът не просто взема една награда, а изпраща сигнал към обществото, че компаниите отглеждат мениджърите на бъдещето.

- реклама -