Икономиката на хората и Employer branding-ът на фокус в Компания на годината 2017-2018

 На 19 април 2018 г. в хотел Маринела ще се проведе четвъртото издание на „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА” – целодневно бизнес събитие, организирано от екипа на сп. Bulgaria Business Review, сп. Business Lady, Business Lady Club и партньори.

 Традиционно „Компания на годината се провежда в два етапа:

  • Икономически форум, на който се срещат Бизнесът, Образованието и Държавата за подобряването на бизнес климата у нас, намирайки решения на актуални казуси;
  • Церемония по награждаване на компании, реализирали успешни практики у нас през изминалата година.

Икономически форум:

Икономическият форум ще се проведе рамките на един ден, като освен предвидените 3 официални работни блока, ще бъде отделено и достатъчно време за практически уъркшопове,  неформално общуване и нетуъркинг. В тазгодишното издание на Компания на годината”, форумът ще насочи вниманието на деловата общественост в България към следните три направления:

  1. Икономика на хората

– пазара на труда в условията на криза на човешкия ресурс в България.

  1. Изграждане и утвърждаване на работодателска марка /Employer branding/

– добри практики за изграждане на работодателска марка и иновациите в областта на привличане и задържане на кадри.

III. Цифрова икономика и умения на бъдещето

Сред основните цели на форума са комуникирането и споделянето на добри бизнес практики и на иновативни и актуални модели за управление на бизнеса и компаниите; поощряване на предприемачеството и подобряването на бизнес моделите сред българската делова общественост.

Сред лекторите във форума ще бъдат:

–    Министри и заместник-министри от Министерство на икономиката, Министерство на труда и социалната политика, Министерство на образованието и науката;

–    Експерти и лидери от областта на Човешките ресурси и ИТ сферата;

–    Изпълнителни директори на водещи компании у нас;

–    Директори «Човешки ресурси» на компании с успешни практики и иновативни стратегии в изграждането на позитивен работодателски бранд;

–    Представители на браншови и работодателски организации и др.

Церемония „Компания на годината” 2017-2018:

За четвърта поредна година ще се проведе церемонията по награждаване на компаниите, показали професионализъм и постоянство при постигане на високи резултати в различни сфери на дейност; постижения, които повишават доверието на клиенти и служители към тях и превръщащи ги в предпочитаният партньор в бизнеса.

Подбрани са различни категории, сред които Успешен мениджмънт, Ефективни комуникации, Иновативен мениджмънт, Социална дейност, Грижа за обществото, Устойчиво развитие, Иновации, Бързо развиваща се компания/продукт, Налагане на търговска марка и други, в които институции и компании ще бъдат оценени подобаващо в съответните отрасли – Финансов сектор, FinTech, Индустрия, Медии, Застраховане, Образование, Глобален бизнес, Строителство и архитектура, Промишленост, Човешки ресурси, Здравеопазване, Високи технологии, Работодателска марка, Корпоративен работодател и др.

 Наградите се връчват за заслуги, свързани с:

– развитие на човешкия капитал;

– непрекъснато повишаване на качеството на предлагания продукт/услуга;

– ефективност и прозрачност;

– конкурентоспособност и иновации;

– клиентски подход;

– успешен бизнес модел;

– ноу-хау;

– добро пазарно позициониране;

– устойчиво развитие;

– корпоративна социална отговорност;

– позитивен обществен имидж.

 Повече информация за събитието ще намерите тук: www.companyoftheyear.eu.

–––––––––––––

Списание Business Lady е единствено по рода си информационно издание с бизнес насоченост и дамска аудитория. Това е списанието на всяка уважаваща себе си съвременна работеща жена. Изданието има реализира редица проекти (освен печатния си и он-лайн формат) – Business Lady Club, Годишни награди на сп. Business lady (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017), Годишни награди за благотворителност и КСО „Златно сърце” (2014, 2015, 2016, 2017), Годишни награди „Компания на годината” (2014, 2015, 2016), Икономически форум (2016), Благотворителен бал за борба с рака на гърдата (2013, 2014), потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017), Социални кампании, проект „Успешни в България”, Алманах ЛИДЕРИТЕ НА БЪЛГАРИЯ, Диамантено парти и др.

- реклама -